دانلود فیلم های اجتماعی ایرانی
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هنگامی که یک چرخ فرمان شکسته ، از انتقال شخصیت مسابقه بازی Arcade Sugar Rush تهدید می کند ، شخصیت اصلی Vanellope (سارا سیلورمن) و بهترین دوست وی Wreck-It Ralph (جان سی ریلی) به اینترنت می روند تا سعی کنند از طریق eBay جایگزینی را تهیه کنند.

برای فیلمی درباره شخصیت بازی های خیالی 80s ، Ralph Breaks اینترنت مطمئناً موضوعات سنگین را مطرح می کند. ما در دنباله Wreck-It Ralph ده دقیقه نگذریم که یک کابینت بازی ویدیویی شکسته جابجایی چند صد شخصیت پیکسلی را ایجاد می کند ، همه به دنبال خانه جدیدی در میان سایر دستگاه های سکه بازی Litwak Arcade هستند. این مجموعه جالب است - آیا این کارتون با رنگ و لعاب با پوشش قند می تواند یک افسانه امروزی باشد ، در مورد آموزش جدی مخاطبان جوان خود در مورد بحران فعلی پناهندگان جهان؟ متاسفانه نه. چند صحنه بعداً فراموش شده است ، این فیلم به مراتب بیشتر علاقه دارد دو شخصیت اصلی خود - بهترین دوستان رالف (ریلی) و وانلوپ (سیلورمن) را در یک ماجراجویی با فرهنگ پاپ به اینترنت بفرستد.

اینترنت - با نمایندگی های بلند خود از بزرگترین مارک های آنلاین در جهان - نمایانگر شهر بزرگ به شهرک کوچک Litwak Arcade است ، و اینجاست که Ralph Breaks اینترنت هم درگیری اصلی و هم پیام خود را پیدا می کند. در اینجا درسهایی وجود دارد ، اما - با وجود دلسردی وانلوپ که به طور ناگهانی برای او امکان پذیر است ، و رالف تصمیم گرفت که وظیفه خود را انجام دهد و سپس به خانه خود به روال معمول خود بازگردد - این در مورد ماهیت دوستی است. یادگیری چیز بدی نیست ، این فقط یک تنظیم خوب و مورد پسند فیلم است و در متن افتتاحیه فیلم یک فرصت از دست رفته است.

با این وجود ، این یک ماجراجویی سرگرم کننده و سریع است که قهرمانانش را از eBay به یک MMORPG شهری خطرناک می برد ، YouTube را جایگزین Buzztube می کند ، (یک نسخه سالم) وب تاریک. آنها توسط تبلیغ کننده های پاپ آپ مشکل پیدا کرده اند ، با clickbait پریشان می شوند و دست خود را در شکار غارت امتحان می کنند. نکته برجسته اما سفر Vanellope به "Oh My Disney" (یک وب سایت واقعی) است - این جالب ترین بخش فیلم است ، به خصوص مواجهه وی با فهرست پرنسس های استودیو ، زیرا استودیو خلق های خود را ارسال می کند ، اما همچنین دعوا می کند. در برابر رایج ترین انتقادات آنلاین از قهرمانان زن خود. واضح و دانستن ، این همچنین پیروزی انیمیشن و شخصیت پردازی است. به عنوان مثال ، آریل اصلی و دستی که (پری دریایی کوچک) در حرکاتش کمی جنون آمیز تر بود ، مثلاً Pocahontas قوی تر ، شریف تر (Pocahontas) ، و اینجا آینه است.

اگر فقط همه Ralph Breaks اینترنت به جای این که بیشتر از این که شوخی کنند اما شوخی های اولیه راجع به فرهنگ رسانه های اجتماعی انجام داد ، خیلی الهام گرفته بود. این شخصیت ها در بازی در انزوا زندگی کرده اند - آیا فرار آنها نمی تواند آنها را با سؤالاتی در مورد ماهیت موجودیتشان مواجه کند ، زیرا آنها با کشف هزاران نسخه متفاوت از هم جدا از هم خودشان آشنا هستند؟ این طور نیست که مخاطبان هدفش نتوانند آن را اداره کنند - داستان اسباب بازی به اندازه کافی هوشمند بود تا بتواند با چنین بحران های وجودی مقابله کند ، و این بیش از 20 سال پیش بود. اما پس از آن ، این تفاوت بین یک شاهکار ماندگار و چیزی است که فقط به آن خنده دار می شود اما قابل فراموشی است. این قطعاً دومی است. دانلود فیلم های اجتماعی ایرانی





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم های اجتماعی ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: